A Secret Weapon For وب مهر

Wiki Article

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) ۱۹ شهریور م ه ر د ا د

WHOIS is een TCP-gebaseerd protocol aanvraag/reactie die wordt gebruikt voor het uitvoeren van question’s op een databases die het mogelijk maakt om te bepalen van de eigenaar van een domeinnaam of een IP-adres op het World wide web.

آنها که خود زمان امام را درک نکرده بودند، کلام و روش و منش حضرتعالی را که شاگرد و پیرو آن بزرگوار بودید به خود نزدیک تر یافتند و حساب کجروی ها، انحرافات و اشتباهات اصحاب قدرت را از اسلام اصیل و اصل انقلاب جدا کردند.

.. به حمایت از شما برخاستند تا انقلابی را که خون های پاک عزیزان شان در پایش ریخته شده بود، از کج فهمی و انحراف نجات دهند. شما نقطه

Simply click here to download   webmehr Rename or reorder a page via the options menu close to the website page name. Alternatively, simply click a web page's identify to rename it or drag a web page's name to reorder it.

به نظر من بعید است که این اعترافات پروژه ای باشد برای بازداشت دیگران. برعکس به نظر من این اعترافات مسکنی برای جریان راست رادیکال است تا حرفهای مورد اعتقاد خودش را از زبان اصلاح طلبان بشنود تا به تبع آن طرفداران این جناح اعتقاد بیشتری به جناح سیاسی مورد علاقه شان پیدا کنند.

من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

حالا فارغ از اینکه این صحت و سقم این اعترافا ت مشمول چه حکمی می شود، آيا این اعترافات بخشی از یک پروژه سیاسی است که باید به سرانجام خاصی برسد؟

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

Pinterest is een platform voor het delen van foto's die gebruikers in staat stelt te creëren en beheren van persoonlijke planken thematische verzamelingen van beelden zoals evenementen, interesses, passion's en nog veel meer. Gebruikers kunnen bladeren andere prikborden, 're-pin' beelden voor hun collecties of geef ze 'ik'.

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

لینک سایت شما توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ابراهيم يزدی، معاون سابق نخست وزير و وزير سابق وزارت امور خارجه، جمهوری اسلامی ايران

متن کامل نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه به این شرح است :

Report this wiki page